Monday, May 27, 2013

jangan berhenti berdoa emak

Ya Allah,
limpahkan emak ketenangan dan kebahagiaan di hati dengan rahmat dan redha dari Mu
hapuskan dosa ayah kerana perbuatan aku
hapuskan dosa emak kerana perbuatan aku
sesungguhnya mereka telah berusaha bersungguh untuk mendidik amanah yang telah Engkau berikan ini
sesungguhnya mereka telah berusaha menyayangi dan membawa aku untuk mengasihi Mu
Engkau hapuskan dosa mereka..
amin.

terima kasih Allah
terima kasih emak
terima kasih ayah

jangan berhenti berdoa emak..


-bantu aku untuk istiqamah. aku masih rapuh- malam, 27Mei2013

1 comment:

  1. I blog quite often and I truly thank you for your information.

    The article has truly peaked my interest. I am going to take a note of your site and keep checking for new details about once
    a week. I opted in for your RSS feed too.

    my blog ... North Carolina remote computer support

    ReplyDelete