Saturday, February 23, 2013

was that a real me??

Assalamualaikum wbt,

Aku adalah seorang hafezah

ha!ha!
sumpah. aku dah tak pandai nak menulis sekarang. adohaiyaiii. pelik? kenapa ya??

sebab dah bukan budak suci murni macam dulu dulu?
sebab dah tua?
sebab berak banyak tengok tahik sendiri?

ka sebab semakin debab??????????


ok titik noktah.

adalah dalam sehari dua ini aku buka semula diari lama zaman dulu-dulu,
dan hari ni aku banyak menghabiskan baca coretan lama dalam VELOG dulu-dulu(*tak boleh nak guna velog tu lagi sebab terlupa password. kahkahak kahak kahak!!)

baru aku sedar rupanya..

baru aku sedar aku ini sebenarnya..

seorang yang ber MOTIBASI????!!!

wallahhh.... was that a real me?

hahaha..... i am impress.. really impress..

ok bai bai.. 

*pening nak buat kad birthday party untuk esok. ayoyai!!*


homaged. cute haaaaaa????????????? nak pelok nak pelok nak pelok... haaaaaa
err* tapi mama bawak baby baby semua mandi dulu boleh. mestilah banyak kutu kan... kan kan . kehek!
:P

really loves them all. i want it i want it i want it.

No comments:

Post a Comment