Monday, February 25, 2013

pinterest best

kalau datang kerja boleh tak kau duduk.. kau buat kerja diam diam??


ini tidak?


apa kau hingat bos bagi gaji untuk kau layan PINTEREST ?????


KEHEKHEH

entah tak tau jiwa kacau sekarang . 
kenapa ya? 
mungkin pening bila aku ada seorang kawan yang bila nangis nangis gaduh dengan boyfriend jenis yang tak reti pakai otak letak kat mana tapi ikut kata hati berlagu sepi bawak diri entah ke mana mana. 

hadoi yai..

kalau dah sedih sepi sunyi tak berlagu tu tolong la jangan dilayan layan sangat jiwa kacau tu ... cuba lah bawa bawa bersabar balik rumah mengaji sembahyang taubat ambil wudhuk.. adoihai yai !!



serius gua dah hilang fokus nak buat kerja,. ehehehe~ :P tetiba. moral nya di sini.. 
kita ni perempuan, dah besar panjang, jangan la ikut sangat perasaan tu, nak buat apa pun . tolong lah
tolong lah ingat mak ayah dekat kampung.. 
semua orang risau kan kau .. ada kau paham??
.tak paham.

No comments:

Post a Comment