Thursday, June 7, 2012

my friend is she--male

Assalaualaikum,
errrr


saya dah besar
jadi saya tau mana kawan yang tak baik untuk dibuat kawan
dan kawan yang baik untuk dibuat kawan

tapi saya yakin dengan diri sendiri
saya rasa saya tak kan terjerumus

sebab dia pun menghormati saya sebagai orang yang tak terjerumus. eh?
pendek kata saya ni tergolong orang baik - baik . lah kot.
erk. hahaaa! ok riak nanti *istighfar

saya senang berkawan dengan semua orang
selagi dia tak tikam saya bertubi-tubi
selagi dia tak ludah saya

selagi tu saya akan berkawan dengan seseorang itu

tapi esok saya dalam dilema lah!
macam mana nie..........
esok ada makan - makan untuk saya
tapi dia jugak nak belanja saya di suatu tempat
the problem is kenapa pulak pada waktu yang sama???

patut nak pergi yang mana
sebab semuanya kawan saya. pasti!

:(

ok babai........

sroot!