Saturday, February 25, 2012

keluarga aku nafas aku

harus percayakan mimpi-mimpi ku
harus menjadi kenyataan!

aku daripada kecik takde kawan sebenarnya hahahahah
kesian gila atoi!
bukan maksud saya itu. kawan sepermainan banyaaaaaak..
kawan menggedik pun banyak.
tapi tu di sekolah.
maksud saya.
kawan dari hati saya..
kawan yang boleh dibawa sampai ke mati.
kawan saya itu adalah adik beradik saya sendiri...
 tapi...
adik beradik saya jauh-jauh umur
aku selalu jeles tengok kawan-kawan yang kakak dan abang nya umur jarak 1 tahun.
aku pulak? ;(
 sebab tu aku selalu cakap dengan binatang kot kalau balik kampung.
tak bersyukur langsung! hehe

pernah dulu tanya dekat abang dengan along
masa tu main bayang-bayang di bawah cahaya lilin.
rumah black out
ingat lagi.. ayah bukak pintu luas-luas biar angin masuk.
sejuuuuuk......
aku masa tu dalam darjah 3 la kot. tak ingat sangat dah umur bape
kitorang pun main la bayang-bayang dekat dinding.
ade la along angah abang dan adik
kira-kira 5 orang
then tinggallah terlebih seorang
jangan tanya la siapa yang terlebih tu . dah tentula aku!
hahaha kesian.
aku pun dengan sedihnya innocent tanya la.. 'cek nak kawan dengan sapa ni..'
'hang kawan dengan buku la pijah!' lepas tu dengar semua orang gelak berdeka-dekah.
tak best langsung!!!! huhuhuhuhuhuh.

aku teringin sangat2!
nak duduk sebumbung dengan adik beradik sendiri masa dah kerja ni.
nak p shopping dengan kakak sendiri.
pergi pasar malam sama-sama..
beli hadiah kat mak ayah sama-sama..
balik kampung pun sama-sama..

dan paling aku teringin..

sambut birthday dengan adik beradik sama-sama..
bergaduh bertumbuk tapi lepas tu peluk - peluk.

huhu
huhu

oke saja je kan nak nangis!!
aaaaah

sekarang ni kakak abang semua dah kahwin
ada family sendiri
aku pun tak berapa rapat sangat,
paling rapat pun dengan along
tapi along dengan aku bezanye 20 thn lebih hehe

apa pun

syukur aku ada mereka..
terima kasih Allah. terima kasih mak ayah!

sayang semua..

No comments:

Post a Comment