Monday, December 19, 2011

Review Novel : Jauh Dari Cinta


by : Adah Hamidah

'Semakin Laju Aku Berlari,
Semakin Cinta Menjauh Pergi,
Lantas Tidak Lagi kuMengejar,
Kerana Kau Hanya Bahagia Bila KuBerhenti'

Baca bait-bait di atas, apa yang korang dapat bayangkan jalan cerita novel ini?
Sebagai salah seorang pembaca novel, aku mengaku cerita ini mampu buat aku menangis.
Membayangkan betapa sucinya cinta seorang suami buat isteri yang selalu buruk sangka. uhuhuhu...
 anyway, nak cerita banyak nanti tak surprise...
bagi aku, cukup sekadar mengetahui kemungkinan jalan cerita dan ayat-ayat yang digunapakai.
 untuk sinopsis belakang, meh aku tempekkan yerk...
aku akan beli novel berdasarkan ayat-ayat yang digunapakai oleh penulis. pada fikiran aku, kompem novel ni best.
tepat betul tekaan aku. Novel ini adalah antara karya yang popular bulan ini.
dah macam promote karya sendiri pulaks ahah.
owh actually novel ni adalah kesinambungan daripada e-novel. ada je kat penulisan2u.
boleh la, kalau nak try baca.  

aahahah. oke jangan lupa baca wahai peminat novel,. daaa~ sambung wat keje.

2 comments:

  1. dah baca habis ke novel ni? best tak?

    ReplyDelete
  2. fiqas~> dah setel ni.. baca siap mimpi2 lagi. best. ;)

    ReplyDelete