Friday, November 4, 2011

.HotFm.

@ _________ ** huhuuu.. baru jam 8.30 pagi aku dah mengantuk ya amat. belum lagi puku 12 tengahari!.


notanakbelibajukemeja : aku rasa aku kena p sesi kaunseling kot.. tak pun qada tido selama 24 jam.. aku rasa kalau ofis ni boleh buka facebook mungkin selesai masalah mengantuk ni kot muahaha.. semalam jumpa Gm, dengar dia terang serba sikit apa yang dia nak daripada aku., bla bla bla bla bla... dan mental aku dah tak boleh nak bedah siasat apa yang madam cakap, dan telinga dan otak aku terasa seperti mendengar lagu yang membuai-buai.. dan madam dah makin mengecil mengecil.. oh.... pijah...tido pijah....tido pijah..pijah..tido...
!! 
oke pendek cerita boleh pulak aku menguap depan Puan.. erhH. "Did you follow me Hafezah?" "Ah?? yep yep. " huhu. syaitan mana hasut suruh aku tidoq depan my bos nih? adoyai. pijah.. pijah... bila hang nak berubah.

anyway.. di sebalik cerita pagi ku yang mengantuk, aku mampu gelak berdekah2 muahaha. terima kasih kepada radio HOTFM. kerana telah menceriakan pagi-pagi ku......

bye2.. ;)
p/s: em.. she's starting to blog. again. hee

No comments:

Post a Comment