Monday, September 5, 2011

butakan mataku. hatiku. bekukan jiwaku. perasaanku. dan diam.

hi korang! amacam raya. best an! bina perot. yeayh! serrius . aku sangat gembira...

[ ^ _ ~ ]

unless and untill he loves you he cant live without calling you or text you ...if there is a chance ..
this is true isnt it. aku dah cakap sebelum nie. percintaan jarak jauh aku ni mesti akan ada masalah. aku dah cakap. aku takboleh bercinta dalam keadaan macam ni. aargh!

please. i dont want to be in love. again. anymore.

esok is my birthday. aku bukan budak kecik untuk disambut dan dibuat berday party. tapi apalah salahnya kan kalau nak buat pun huhuks. erm aku terlalu inginkan sebuah perhatian untuk dibawa jalan-jalan tengok zoo. huwaaa~!

i tell you. aku suka zoo lah!!. oke? ;p

dah lah,,.. bye~!

*i hv to be true to myself. kadang-kadang menangis sebab terlalu kesiankan diri sendiri. selalu marah macam ni "apasai hang bodoh sangat!!!!" <--marah diri sendiri lah nie.. ngok kan. kalau betul he loves me...dia takkan biarkan aku macam ni. kowt. yeps. i'm the stupid. haiiih*

--sory a korang kisah cinta lagi hahaks ;p. seres taleh tahan la. huhuh. oke babai.--


1 comment: