Wednesday, September 7, 2011

06092011.

hola..

hepi beday to you..
hepi beday to you..
hepi beday to ... piiiijaaaaaaaahhhhhh


haha~ anoyink gila aku nyanyi untuk diri sendiri nih~


oke lah. takpe2.. dah besar dah tua... takyah la nak mengharap sangat hadiah2 wish2 bagai ni.. toi dak..
untuk tarikh hari ini.. 06092011. terima kasih MAK. sebab lahirkan cek..
kecik-kecik dulu memang kuang hajaq gila then mak selalu cakap macam ni " hang tau dak mak hujung-hujung nyawa beghanak dekat hang dulu. kalau tau hang nak uat pangai cenni picit hidung tu sampai mati pun takpa " her her her...  tapi mak tak buat pun kan.. ;) mak belai. mak tatang. mak cari rezeki. suap makan..
terima kasih Mak. sebab bersabar dengan perangai anak mak yang sorang ni... dah tau dah sekarang betapa besarnya pengorbanan yang mak dah taburkan. dah faham dah kenapa dulu mak nak picit-picit hidung anak mak sorang ni huhu.. terima kasih mak.. untuk dari cek umur 1 hari sehingga hari ini.. sebijik sejibon dahh macam mak!! ;p

i love u.. Pn Ramlah~!!

okela malaih dah nak tulih . heeee~

semalam 12.30am. sepatutnya ai am the new one. the happiest. tp





itulah~ nangies lagi an.
malas dah pun nak cakap pasal dia ni.
so. tutup buku.


happy. pijaaah~! <--eyh jap. ***nyampah laks nak belakon hepi ni****

2 comments: