Monday, August 1, 2011

Please. be strong..

hi korang~! bertemu lagi kita didalam segmen bualbicara kodok busuk.



sape pernah ade boyfriend? pernah putus cinta jugak? tipu la kau kalau single lagi<--ayat jeles orang suci.


terus terang cakap. aku sekarang sedang merana. hanya kerana seorang lelaki. terus terang satu kali lagi. sumpah. aku penat.
oh ha..aku ada satu penyakit ngeri. tak boleh duduk sorang-sorang. nanti menangis sampai tak hingat dunia. xmelalak pun. sedu sedan sampan merah 1 muka je. tapi bodoh pulak aku rase bile asek nanges tak berenti. geram nih. geram sampai rase nak tengok cermin pastu tumbuk cermin tuh.pastu berdarah la tangan aku. pastu kawan umah bawak g sepital. pastu dalam hati doa moga-moga jumpe doktor hensem. leh la mengubati jiwa kental aku ni kejap. pastu kitorang g keluar minum. dokter belanje. pastu die anta balik umah. pastu die ... eh stopp!! overr plak imaginasi. huhuhuuu.

back to school*. story tadi.
aku betul tengah merana. aku bukan pompuan lembik la., sori la hoi. huhuu..
tadi jalan-jalan encik google.. taip nih *cara melupakan kekasih*
jom try.


.Kalo still teringat kat pasangan anda tuh, anda pi cari tangga, alaa cari je lah kat umah mana-mana atau pun bangunan berhampiran, buat-buatlah terjatuh dari tangga, sampai terus hilang ingatan, nescaya ler.. akan lupakan terus pasangan anda tuh... dengan diri sendiri pun anda tak akan ingat lagi..

.Kalo ingatan anda masih ada, pi je rumah jiran sebelah, minjam tukul, pastu buat ler tak tau sambil ketuk pala sendiri sampailer ilang ingatan...


.Kalo jiran anda tak bagi minjam tukul, curikk je, pastu lari ler..takkan dok buat sesi berkenalan ngan jiran anda lak..



.Kalo susah sangat... hantuk je kepala tu kat dinding rumah, buat ler sampai rasa dah bosan dengan hantukan tuh...

piker jap.* nak wat ke taknak. tol gak tu. leh hilang ingatan.
piker balik jap lepas 10 saat * kepala hotak kau. <~ eyh. otak berkata-kata larh...

uhuhuhuhuuu.. dah la. jom balik eh. masak nasik. berbukee..


notakakikodokmasam:

"You try to be strong, But you're always so alone". 

damn., shut up!

3 comments:

  1. cari yang lain.. yang lebih baik dari itu..

    ReplyDelete
  2. setuju dengan fiqas..cari aje yang lain..tak perlu nak bazirkan airmata kamu yang mahal itu!

    ReplyDelete
  3. kuat!! kuat!! hihihi..
    selamat berpuasa beb..~~

    ReplyDelete