Monday, August 1, 2011

jantung ini berdegup kencang

oh ho.

1 Ramadhan.. maka tamatlah tangisan pilu saya.

chiett! tamat konon. harapkan muka jek legend. hati cengeng!. ah sudahlah.
movie ape yang aku tonton aku tak nanges.. tengok muka apeq penjaga gol malaysia pon aku dah sebak. sobbss. itu belum lagi terkenang-kenang zaman dulu-dulu lagi. mesti bergenang air mata basah ni. huuuu ayat apa tah tu. abaikan.

okelah. ekcili byk sgt nak bercerita dongeng di sini. tapi mata dah sepet sebelah. tu tandanya saya mengantuk. oke babai.,........

oh ha. kenapa berdegup kencang ye? sebab aku akan ke suatu tempat untuk berada di kalangan mereka yang terlalu bijak pandai. macam mana nak hadapi nie? sudahlah level keyakinan diri sangat rendah! terpaksa la berusaha lebih dan lebih dan lebih lagi untuk berdiri sama tinggi, duduk sama rendah dengan golongan itu. haih..

baru nak rehat,....................................................... mak!
ya ya. cek tau. ia satu cabaran. kan?! tapi kalau dah hati tengah gelisah ni macam mana nak struggle. malaih laaaaaaaaaaaaaaa
Wahai cikpijah. bangun dari mimpi basah anda! eh silap lak. bangun dari lena mimpi yang panjang. haha pelik pulak..
blurrr

okelah. babai korang.
selamat berbuka puasa ye petang nanti. [ ^ _ ~ ]
jgn korek hidung! jgn jugak sengaja termuntah! takmau takmau...

No comments:

Post a Comment