Thursday, July 7, 2011

The Stage of Life

Hi..

Senyum.

Name sape?

Em.. Pijah..

Ape?

Hafezah.. Panggil Pijah je..

Senyum lagi..

Owh.. saya Ahmad..

Senyum lagi..

Aaaaargh..
Penat la nak senyum-senyum ni. aku nak gelak berdekah-dekah. aku tak mau senyum-senyum malu macam nie.
Plastik semua nie. Ini bukan aku oke. ini plastik. aaaaaargh.

rindu sungguh-sungguh dekat opis lama.
semuanya benar-benar berubah.
Allah pula Maha Mengetahui. Dia juga yang Merancang,,

aku redha di sebalik rasa syukur yang amat sangat.
terima kasih Ya Allah..
kerana berikan aku peluang sebesar ini.

apa macam dengan tempat kerja baru?
so far macam yang aku cakap tadi..
senyum sana .
senyum sini.
senyum jew...
ada benda yang aku nyampah pun.. aaargh senyum jew...
ada benda yang aku rasa ko memang lucu giler pun..
aarrrgh..senyum nampak gigi sikit2 jew.


innocent x..innocent x...

huhuhu..

tunggu2.

nanti aku buang plastik aku..

tau la kome.

ahahahaha~ *gelak sakuragi

oke.. belum sampai masanya aku nak mengadap blogspot ni lama-lama di tempat kerja baru.
nak kerja rajin-rajin nie.
bye bye...

sayang korunk! sayang ko gak cikprincess!hehe

2 comments: