Thursday, May 19, 2011

Tragedi Hidup Wa

mak!
mana rokok wa?!
oh dah jumpa ni. suuuuuuuuuuut
peh macho giler rase nie.
terkemut-kemut lubang hidung..tahan panas.

sumpah panas lubang hidung.
mula-mula baring.
pastu menyandar pulak.
dah habis satu puntung. satu lagi aku ambik.
kenyang rasenye..
tiba-tiba..
bunyi dumpp!!

aku tengok luar rumah. tergamam terkejut aku. ayah dah panik.
"bawak lari adik ko tu wa!" haa..
cepat-cepat aku terkam anis yang tengah main pasir kat luar.
Ya Allah. kau selamatkan keluarga aku..
ayah dah bertarung dengan penjahat-penjahat tu. abes aku? takkan nak tengok je?
macam tengok wayang pulak dah aku rase ni.. aku letak anis.
dan aku terus menuju ke tempat ayah bertarung.
mujur ade belajar ilmu silat gayung dulu. pandai la sikit berlawan..

aku da takleh fokus..
kenape diorang ni datang ayah? kenape? diorang ni sape? kenappe nie???

dalam tengah sedang bertungkus lumus berlawan.. "WaaaaaaaaaaAa!!! lari waaaa!!"
Ya Allah. Asid. aku lari. tapi kudrat aku tak cukup. aku cuba masuk ke dalam kereta. tapi dia lebih laju. seketika. asid itu mengalir di dahi aku. turun ke mulut.
masa bagaikan terhenti.
aku tengok wajah ayah..

ini..
ini betulkah? aku disimbah asid..
bagaikan mimpi aku disimbah asid...
tuuuuuuuuuuuuuut!
satu mesej masuk.."Pijah.. nanti abang bank in duit".
eh. abang.. sape pijah? sape wa? sape anis?
owh.. mimpi..
blur kejap.
naseb baik..
mimpi rupenye..


aa.. sumpah wei. aku mimpi mende tu..
tak tipu..huhu.

dasyat berita simbahan asid ni ek. takut !!

er.. pestime rase penangan rokok . isap dalam mimpi pun oke. muaha!

oke korang yang gua sayang. jage diri.

menguap tutup mulut! tak senonohnyee.......

oke babai

notakun :~tak gheti ah citer sal mimpi-mimpi ni. citer sal hati gak senang. hehe

1 comment: