Thursday, May 12, 2011

Tanam. Baja. Siram. Kalau Layu? tangan ko yang salah!

eh. wrong title. 
.
.
.

umor gua duaploh empat

owhhh. dah tua rupanya

kiri kanan depan belakang . pusing la mana pon

arrrgh~! lariiiiiiiiiiii~!

weh. kau nak lari mana?

nah kad kawen.

grr.

tahniah.. 
huhu [berupaya senyum]

series saya gembira kamu semua nak membina mahligai tapi kenapa saya terasa sayu eaa.
isk!


nota Kun Chan :>akhirnya zaman aku dah sampai. ini lah dia. tahun 2011. kawan-kawan sekeliling semua seibuk buat kenduri kahwin. aku pulak sibuk attend sini sana. dari utara sampai selatan. pergi jangan tak pegiiiii. padan muka dulu sibuk gelakkan along sekarang nah rasakan. hahahaha~ 

8 comments:

  1. jap lagi giliran kamu pulak jadi isteri orang. hehehe. best okeh dah bleh kawen. hehehe.

    ReplyDelete
  2. oshinz. kamu dah kawen ye... xbest lah macam nie haha <--kes jeles.

    Luv[ ^ __ ** ]

    ReplyDelete
  3. takpe takpe.. jalan-jalan dapat makan free. ha sapo nak bagi makan free tu? hihihihi.

    ReplyDelete
  4. oshinz :~ haha. oshin bile nak jmput kawin? kite mkn free kat sne,.

    ReplyDelete
  5. ayin : ~ sumpah. nak kawin haha

    ReplyDelete