Monday, May 16, 2011

Orang Putus Cinta Selalu Buat Apa?

orang putus cinta selalu buat apa?

murung
terkurung
tak mandi
tak makan
demam
sakit kepala
menangis bengkak bijik hidung

buang masa je buat semua tu
kau sakit-sakit tapi die bahagie
bangun-bangun!

p mandi sana.
sudah la badan bau busuk.

oh ya.
makan banyak-banyak biar gemok.
buat apa nak kurus-kurus.
keding. nampak tulang. tak cantik.
kalau ade lemak baru best.
lembut-lembut gitu. ;p

kalau takde orang yang nak?
senang.. nanti leh tinggal rumah orang tua.

seronok tak.


ni sebab putus cinta kew?
Lisa Suriani gemok. sape punye keje ni. aku pinjam sat.


mana cun?

oke babai.. [ ^ _ ^ ]


notakun chan :~ dulu selalu cerita pasal keindahan cinta kan.. takpe. hidup ni putaran roda.. saya tetap saya.. yang akan selalu membicarakan sesuatu yang indah. mana boleh menangis.. kan korang.

2 comments:

  1. buat mcm biasa sebab hidup kena teruskan juga. putus cinta tak bermakna masa kita pun terhenti bg memberi laluan utk kita melayan perasaan kecewa tu.

    ReplyDelete