Tuesday, May 24, 2011

Miracle of Life

kite ni makin lama makin besar betul tak.
semua perkara dah seharusnya difikirkan dengan seimbang.
mane baiknye..mane buruknye..
aku selalu tersimpang kalau buat keputusan.
hadirnya sahabat ., tarik balik aku ke pangkal jalan.
semalam aku menangis. terharu dengan keakraban antara kami. nanti end of this year, insyaallah murni akan kahwin.
Tak sanggup aku nak fikirkan lagi macam mana perpisahan tu nanti.
sedihnya hanya Tuhan yang tahu..
inilah hakikat hidup.
bermula dengan kanak-kanak. remaja. dan akhirnya berkahwin.
putaran hidup yang tetap akan kite tempuh. betul kan.

i give all my heart to both of you. we share the sadness. the happiness. indah sangat.. banyak yang dah kita lalui. even kita tengok tv cerita yang tak lawak pun kita boleh gelak berdekah-dekah.. pijah syg akak. pijah syg nenek.

oke nak nangis lagiiiiiiiiiiiiii!

2 comments:

  1. hidup tak bermakna tanpa perpisahan...
    ceria ceria selalu oke..

    ReplyDelete