Friday, May 6, 2011

demm. i am so mad~!!

darah aku mendidih sungguh-sungguh.
tarik napas aku banyak kali sebab tahan sabar.
haiiiiiiiiiiiiiiiiiih~!

hang dah siang-siang nampak gheta aku apa pasai yang dok p block???!!!
aku nak p kerja okey??~!
oke sabar lagi..
ubah fikiran. kita p ofis naek moto.

tengahari balik rumah hajat nak ambil kereta.
kena bawak kereta, sebab ada satu tempat yang agak jauh nak dituju.
barang pulak banyak..
mana boleh naik moto.....

dah sampai di perkarangan flat.
demm!!!!!!! runtuh terus hati aku bila tengok ford tu masih tak beranjak.
kalau diikutkan perasaan yang mendidih ni
agknya cermin kereta tu dah lama berterabur aku pecahkan.
baru boleh bukak kunci di dalam.
bukak pintu. turunkan handbreak. dan TOLAK.
biar kereta kau jalan sendiri lepas tu.
aaaaargh!
oke kembali kepada dunia realiti..

lu. ford ranger silver. memang tahik! busuk!. siap kalu gua nampak lu start kereta. memang gua baling selipar kena kepala. takde otak. kereta je besar. grr.

nota kun chan~: sudah la aku sedih Google tolak application aku nak amek Adsense..kereta pulak kena block--> muahaha ada hati nak kai addsense ayat pun tunggang langgang. nyesal dulu tak ikut ckp ayh untuk hafal satu buku dictionary tetiap hari satu page.

oke bye...muah~!

No comments:

Post a Comment