Thursday, May 19, 2011

Bonda...

bonda...

anakanda sedang sedih. (sedih bahase istana ape ek. ) eh oke sambung.

anakanda sedang sedih..

anakanda rindukan sesuatu.

bonda tahu kan.

jika anakanda sedih mesti anakanda akan turun ke kebun nenda.


tengok tu.. puteri yang berjiwa rakyat. sentiasa mendekati haiwan.

kih kih..

oke tipu.

nampak tali dekat hidung lembu tu.?

kalau tak bertali dah lama aku lari lintang pukang.

sebabnya dah kena usha dek abang lembu huhuh.

oke - oke. yang ni betui tak tipu.

cek rindukan kampung... sobs...

erm.. jom korang. balik kampung gua. best owh..
boleh masuk kebun nenek gua. pastu boleh kene gigitan nyamuk.
pernah rase tak.
seronoknyaaaaa!

5 comments:

  1. kampung nelly dekat giloo ~~~

    ReplyDelete
  2. dga citer lembu suka kejar org yg pki kaler merah baju.tp xtaw btol ke x.
    ce try ce try.h0h0 XD

    ReplyDelete
  3. nelly @ ~ hehe. jom2 ikut pijah balik kg. leh main sawah. best........

    ReplyDelete
  4. raja @ ~ haha, penah try dah. seyes. die memang tengok semacam. nak2 kalau pakai baju merah pastu g kacau anak die. kompem. kene kejar! haha~

    ReplyDelete
  5. beraninya dia bagi makan lembu... tak pernah lagi bagi makan lembu... takut-takut berani je datang dekat lembu... Hee

    ReplyDelete