Saturday, May 7, 2011

aku wanita.

ecewah. dato'Siti Nurhaliza. pinjam tajuk sekejap. oh ya.. malam nie terlepas lagi maharajalawak.. gara-gara pening kepala yang amat sangat.. aku duduk dalam bilik tak keluar-keluar. sekarang dah pandai masuk bilik kunci pintu duduk berteleku sorang-sorang. sebijik macam orang psiko.

kalau rasa down nak buat apa?

mandi.
tidur.
tengok wayang.
karaoke.

tapi sampai bila kita nak berpura-pura happy
selagi masalah tu tak selesai kita tak akan happy.
aku paling tak suka buat kerja sekerat jalan.

kemudian tinggal kan tanpa ada sebarang kaitan lagi.
hey~! benda itu tetap ada kaitan. sentiasa berkait dengan hidup kita.
selagi masalah tu tak diselesaikan dengan cara yang baik. selagi itulah hidup akan kucar-kacir.
aku taknak jadi macam tu.
aku taknak biarkan tahun 2011 sadis.

tak ada apa lagi nak diluahkan.
susah.
semua mesti ada kata dan pembayang.
segalanya kabur.
blog bukan lagi tempat aku untuk meluahkan segalanya.
jadi noktah di sini.

cukuplah selagi dada aku tak pecah.

hampir-hampir boleh jadi gila.
oke jangan suruh aku jumpa dokter sakit jiwa.
takut dowh~!!

dan sekarang aku betul-betul rindukan arwah wan....
Al-fatihah untuk tok dan wan..

huuuhuhu..
tamat berita jam duaploh.
jom tidoq meleleh ayaqlioq

1 comment: