Friday, April 1, 2011

Mungkin dah Tiba..

hi ols.
assalamualaikum..

lately ni aku banyak terbace pasal aurat, kiamat, syurga, neraka.. sebelum ni bukan tak baca. ada jugak baca dan ambil tahu tapi setakat insaf sikit-sikit..then buat balik.
tapi pembacaan kali ni betul-betul masuk ke otak. buatkan aku tefikir, dan terus masuk ke hati..
ingat nak kongsi semue artikel tu.. tapi lain kali lah ek kopipes. ;p

Aku ingin berubah, Kau Tetapkanlah hati aku .. Ya Allah..

No comments:

Post a Comment