Thursday, April 7, 2011

Kulit sama Lembut. Hati di dalam sape tahu..

lain kali jangan percayakan orang petak-petak sangat.. manusie sekarang banyak yang berbahaya. rupa memang cantik menawan. percakapan lemah lembut sopan. gaya tak payah cakap. memang saling tak ubah macam wanita melayu terakhir idaman malaya. haih..


sedih..aku ingat hidup akan semakin bahagia bila dah dapat kawan sebilik rupanya semakin gerhana!!  kecewa. kecewa. kalau macam ni lagi bagus aku tak payah ada teman sebilik. baik hidup sorang-sorang daripada terjadinya benda yang macam nie...


kucar-kacir hidup. bila terkenang dan terbayang balik, aku jadi menggigil. menakutkan. budak tu tak lebih tak kurang tapi lebih kurang macam manusia jelmaan *menda tu* huhu<--ala lebih kurang macam vondelmot kot.


polis! tolong gari budak tu masuk penjara~!!!!! 
gari! gari! gari! gari! bawak dia pergi daripada hidup aku! tolong! halau dia! pergi!!<--baiknya aku ni. gari jek?


kepada diri sendiri.. kepada hati;otak;mulut;mata;kaki;dan tangan..jadikan perkara yang terjadi tu sebagai pengajaran... lain kali jangan terlalu baik dengan orang yang kita baru kenal.. kita baik dengan dia, dia gelakkan kita berdekah-dekah kat belakang.
hahahaha!bodoh budak tu percaye cakap aku.<--jelmaan tu la cakap. jahat gila. aaargh~


haih.... pemikiran aku ni dah macam kurang stabil.. pening dengan budak tu. selalunya cuma termenung satu saat dua saat. tapi sekarang termenung berminit-minit. khayal. terbayang-bayang peristiwa tu.. trauma. ada tak tempat yang boleh buangkan sesetengah memori yang kita tak nak ingat lagi buat selamanya.. huhu.


notakun Chan kuning :> saya nak balik kampung.. rehat daripada semua ni. tapi bila? huhu
[ -- _ -- ]penat.

8 comments:

  1. penah dapat roomate cam haram jadah..sabo aje la

    ReplyDelete
  2. ibarat mimpi negeri yg menghantui idup mu...lupaaaaakannn....

    ReplyDelete
  3. sgt suka ayt kt atas sekali tu.ssh nk puaskan hati semua org. jnje kta bahagia.ahahahah XD

    ReplyDelete
  4. kau bungkus je roomate kau tu!hahahah

    ReplyDelete
  5. @ayin ~> huhu. ape la nasib eee~

    ReplyDelete
  6. @princess ~>macam mane nak lupakaaaaan..

    ReplyDelete
  7. @ellysya ~>hehe thanx. copy paste jek. [ ^ _ ^ ]

    ReplyDelete
  8. @chenta ~> ei. seram. sekali aku yg kene bungkus uhuhuhu. ei. ei. ei.
    muehe+

    ReplyDelete