Friday, April 1, 2011

i love her.

aku lebih suka life yang dulu. nak buat apa pun buat je. tak pernah langsung nak hiraukan perasaan orang lain. kalau ada yang terase aku akan cakap cenni.. lantak hang lah! sapa suh teghasa! masuk dalam kelas pun teros tido kroh kroh kroh. aku benci subjek tu. aku benci subjek ni. jadi aku terang terangan tunjuk kat lecturer wah wah. dulu tak pernah pakai baju kurung.. dan pernah satu hari aku balik rumah mak pakai baju kurung naik bas haha buang tebiat. apa lagi mak tengok atas bawah atas bawah dan cakap cenggini " hang oke ka pijah." muahehe..

aku paling tak suka berkawan dengan perempuan. rimas. mengada-ngada.. lembik.. kang aku berkawan dengan hang nanti semua benda aku yang kena buat. ingat aku boypren hang ka haha garang gile.. itu aku dulu.. berkawan dengan lelaki jek.. last-last aku yang termengada-ngada terlembik dengan lelaki .. gosh! amik kau.. hee geli jek. terkejut mak tengok tiba-tiba aku dah pandai conteng-conteng puisi cintan dulu haha..sudah gila bayang dengan seseorang..*cerita dulu..

mak pernah tanya.. " pijah. jadi cikgu nak dak??!! " eee. takmau!! cek nak jadi polis forensik. baru ada challenge... haha gah gile impian dulu.. itu memang betul-betul punye cita-cita huhu tu jugak sebab aku memberontak tak nak belaja dulu  gara-gara sebab tak dapat sambung belaja dalam bidang tu hehehe.. sengal  kan. sekarang, betul mak.. cek sukaa sangat jadi cikgu sebenarnya huhu.. kan sudah terlambat kan.

dan yang paling last.. *mls nak citer zaman indah dulu banyak-banyak hehe*. yang paling last.. "pijah nah handbag!" huuu. takmau!takmau! takmau pakai! haha hudoh gila. eee.
er.. tapi sekarang.. "beb, jom teman aku carik handbag". haha mengglabah dah nak kai beg tangan huhu. sumpah. aku canggung gila bila nak pakai handbag yang ladies tu huaaawawa..

okelah.

aku rindu aku masa dulu.
masa-masa indah tu. terpahat dalam ingatan sampai bila-bila. walaupun aku dah jadi gadis ayu.<<---grr tetibe hahaks.! ketuk kepala dia..

bye.
assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment