Thursday, February 24, 2011

UMPAMA DAUN KAPAi TERBANG YANG TELAH LAYU SIAP DILENYEK-LENYEK!



sumpah.

bosan.

malas.

fed up.
fed up? huuue... tak berani untuk aku sebut dalam dunia nyata. jangan fed up dengan masalah yang berlaku. takut nanti ko sakit mental pijah! aaarh!

terasa nak sangat tido dengan nyenyaknya ataih katil dengan bantal sekeliling bertimbun-timbun, bukak tingkap luas-luas biar angin sepoi-sepoi bahasa menyapa badan, oh indahnya damainya dengan mata terpejam dan bermimpikan aku di atas pelamin.. eh..over pulak.
aku betul-betul nak tido lah. bangun celik mata kejap. dan tido. pastu celik balik. pahtu tido lagi. dan tido dan tido dan tido. huhu.apek pun tak malas macam ni ek oke betui tu...

oke babai.! [ -- __ -- ]





No comments:

Post a Comment