Monday, January 10, 2011

Tolong ingatkan aku...

salam.
seronok kan Anna Raffali menang. tahniah yo!. takde perasaan pun tengok AJL. tengok sorang-sorang. memang tak best! lain la masa zaman dulu-dulu. tengok kat umah siap ada mee goreng lagi. boleh ngutuk-ngutuk artis tu pakai botox hilang taik lalat. artis tu cakap berbelit-belit sampai bikin aku ngantok. artis tu nyanyi pulun-pulun sampai lemas tapi tak menang pon AJL. adoyai.
hakhak kesian Faizal Tahir lah!~ oke diam. sshhhh... aku tak mau mengutuk. blog aku bukan blog sensasi untuk sumpah seranah orang. blog aku blog orang suci.

memang aku nak puji Faizal Tahir. terbaik. best lagu Selamat Malam sayang... bikin terharu. aku nak puji jugak Black dengan Meet Uncle Hussein. memang patut dapat no2. gandingan mantap! aku nak puji jugak Hafiz. vokal terbaik. pun memang patut dia dapat. memang sedap kowt~! oh ha.. aku nak puji lagi bergunung gunung kat Anna Rafali. best ape lagu die. suare die. cantik pun die jugak. ehe.
ape pun, aku nak cakap..biarla diorang ni menang weh! dah memang rezeki budak-budak tu bukan rezeki Faizal Tahir nak wat macam mane.............................. tolong jangan buat kontrovesi boleh tak?! grr..

err.. satu lagi. Dato' Siti Nurhaliza memang diva. best kowt performance die tadi.~ hee.. Ziana Zain menten power. hebat. tapi hebat lagi Datuk Sharifah Aini hehe... macam ade sesuatu yang tak kene dengan muka dia. apapun apa -apa lah. diorang dah cuba buat yang terbaik.
nanti taun depan sila tukar hos pulak~! yang lebih muda dan baru.
bukan who is Faizal? Faizal is.....mail. adoyai~!! nak buat lawak tapi kantoi dulu huhuh.
kesian giler...
tapi takpe.
AJL 25 not bad. gempak. lawak. cantik. sedap.
tahniah !

No comments:

Post a Comment