Wednesday, January 19, 2011

SUNGGUH SIBUK SI KUN KUN .

tapi betul. sempat lagi nak layan feeling2 kejap.
hari jumaat die balik,. huh. sape tak seronok weh!
aku SERONOK sampai rasa macam nak lompat-lompat pegang pelangi!
tetibe jek makan jadi berselera sangat!
tido pun lena sangat!
mimpi indah-indah belaka haha.
eh da terbalik pulak patutnye makan taklalu tido taklena. huhuh [^ _ ^]

tapi semalam die dah pulang.
die bawak pergi hati aku sekali huhu [- _ -] . 
mulai sekarang. bile bangun pagi kene pujuk hati sendiri!
sabar kun. sabar. nanti jumpe lagi. sabar. sabar. 
sobs. 
aku menangis sedih. tapi aku tersenyum bahagia.
timeceh BUCUK.! hehek.

p/s : err.. tolong jangan muntah geli-geli tekak pulak eh!lalala..
Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia

Hingga aku terasa indah
Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah



3 comments:

  1. heheheheeee...sOo feeling2 la niee..pape pOn keje wat gakk...hrmis p update skrgg...wawawawawaaa...;-P

    ReplyDelete
  2. dlm aty ada tmn mmg cam tuh ennn..ebb..ekekeke...(~_^)

    ReplyDelete