Thursday, January 13, 2011

itU EmaK dan AyaH~!!

seronok~! tadi cakap dengan mak.
yeay.. dah boleh bawak kuar keta. kali ni memang betul-betul mendengar kata. angguk ja apa ayah cakap. serius. anak yang baik wakaka...

"takpa downpayment tu mak bayaq. hang usaha sendiri duit bulan-bulan ja." haha~! jangan jeles ajiQ. ajiq ni adik lelaki aku. anak pakya yang bongsu tapi ala-ala matang selalu bermimpi nak jadi abang kepada aku ewah banyak hang punya cantik muka eh hensem muka. uhuh.

yes2! hafezah binti yahaya a.k.a anak pakya tokei daging yang paling kiut miut da nak beli kereta.. tapi kereta murah ja.. biasa2 saja..
dengar cakap ayah. insyaallah nanti semuanya selamat.

aku nak tolak mentah-mentah nasihat ayah . aku takmau kereta ni. aku nak kereta tu. tapi takboleh sebab aku anak yang baik. dah puas jadi jahat dulu. err.. nak cerita pasal kisah jahat dulu-dulu tapii owh takboleh.. taknak pecah rahsia salasilah kehidupan kejahatan aku dulu. memang jahat. cukup la sekali dulu. huhuh. gila insaf.

and then. baru aku sedar rupanya mak lagi sayang aku daripada ajiq wakakakakakaka! oke cover balik. ini bukan sebab telebih sayang atau tekurang sayang. ini sebab aku anak mak yang paling comel boleh.


iTu eMak dan Ayah~!
 --> terima kasih mak. ayah. the one yang selalu lap air mata masa aku menangis. dakap peluk kuat-kuat masa aku hampir jatuh. masih percaya kat aku walaupun sejahat-jahatnya aku. itu mak dan ayah. terima kasih untuk semuanya daripada orang sebesar ibu jari sehingga sekarang. itu mak ayah. <--

3 comments: