Monday, January 10, 2011

aku sangat teruja

ini adalah blog aku yang ke2. kenapa aku buat blog baru?

yang pertama: sebab aku nak mansuhkan emel lama.
yang kedua: blog lama macam dah semak gile
yang ketiga: sebab aku nak pakai emel gugel.
yang keempat: sebab makcik aku suka
yang kelima: sebab makcik aku punya suka lah.
oke titik.nak pegi carik gang~ walopun edit tak abeh lagi.. tapi kan. lantak lar...

5 comments:

  1. yeay....kak gebu pun wat belog baru

    ✿(^^,)✿

    ingat kat kak gebu lagi eh? hehhehe

    ReplyDelete
  2. salam..

    singgah...malam sambil folo ur blog.,.,

    **4

    ReplyDelete
  3. kakzila : thanx..... ;p
    kak gebu : ehehe~ patot la masuk blog tak bleh ek..
    sekamar rindu : ehek. ;) tenkiu.
    kasim : haha. nnti tunggu y kelima buat lagi

    ReplyDelete